Vilket härligt helgväder!

Nu har vi ju haft fint väder två dagar i rad, gissa om man blir glad? Igår blev det ju svamp- och blåbärsplock och idag funderar jag på att släpa med mig kameran ut för lite trevliga höstbilder. Jag är grymt sugen att fotografera, men det jobbiga är att jag vet inte vad. Haha! Känner ni igen det? Man hittar ju alltid när man är ute, men innan dess så är man konfunderad. Tänkte nog gå mot skogs i alla fall, precis som igår. Önskar att jag hade ett macroobjektiv bara :( Man är ju så begränsad när man har ett enkelt objektiv. Macromotiv är ju mina favoriter..
 
Jag känner mig dock grymt inspirerad efter att ha läst Nevnariens blogg igår. Har aldrig läst den tidigare, jättetråkigt! Den var ju helt fantastisk. En av mina nya favoritbloggar, helt klart. Ung, snygg - och en jävel på att fotografera. Efter att ha läst igenom hennes tips så känner jag att jag skulle kunna fotografera hela dagen.
 
 
In och läs Nevnariens blogg

Kommentarer
Postat av: Katja

Det är så underbart med fint väder :)

2012-10-07 @ 18:17:34
URL: http://katjasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0