Lugn kväll

Puuuh, vilken dag va? Försov mig (ja, trots att jag börjar 12.20, helt ofattbart), men jag har sovit så otroligt dåligt dom senaste dagarna. Hoppas att jag sover bättre inatt så jag slipper vara en zombieliknande varelse imorgon.

 

Matlagning pågår här hemma just nu. Gör rotsaker i ugn, eller ja, potatis och morötter haha. Till det så blir det fläskkotlett och smögensås. Mums! Hade egentligen tänkt att äta abborre idag, men det får bli imorgon. Hade ju glömt att ta ut det från frysen så det gick inte hem :(

 

Förresten! Jag har hittat stjärnfiltret nu, äntligen! Bilder kommer upp senare såklart. Man måste ju testa ;)

 


Kommentarer
Postat av: Betty

Riktigt fina bilder! :3

2012-10-16 @ 19:43:27
URL: http://bettys.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0