Lördagmorgon

 
Inatt har jag sovit alldeles för lite. Spelade en pokerturnering igår som sträckte sig långt fram på småtimmarna för min del. Men jag är otroligt nöjd. Mitt mål är alltid att sluta i alla fall som en av dom 10% bästa. Det lyckades jag med igår kan jag säga! Av flera tusen spelare så hamnade jag bland dom 2% bästa. Otroooligt nöjd. Det har gått bra dom senaste dagarna, så jag funderar på att ändra mitt mål till 7-8% i stället. Att alltid nå sitt mål är kul, men vad är det att kämpa för då? Jag skall suga på den karamellen lite, vad jag skall ha för mål framöver.
 
 
Idag funderar jag på att gå ut i skogen. Både nyttigt med promenad, och så kan man ju hitta ätbara saker. T.ex svamp. Hade gärna plockat lite blåbär också, men finns det fortfarande i skogarna? Hade varit underbart att komma hem med en hink. Tänk er pannkakor med vaniljglass och färska nyplockade blåbär med sirap. Jag är egentligen inte så förtjust i pannkakor, men jag kan nog göra ett undantag. ;) Nu blir det frukostkaffe och fixa sig i ordning för denna ljuva lördag.
 
 

Kommentarer
Postat av: madde-highheelslady

Hej hej,
Detta är första gången jag är inne hos dej,
Men absolut inte den sista! :)
Bra blogg du har :D

Kika gärna in hos mej med
3 kategorier
Vardag- Vad jag gör om dagarna

Sex & Relationer -för ett smartare&skönare kärleksliv

och

DU,DU,DU- allt för att göra dej säkrare,gladare,snyggare :)

Önskar dej en bra helg!
Pussar ♥

2012-10-06 @ 12:08:47
URL: http://highheelslady.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Lannebrink

sv: nej jag vet, men känns lite taskigt av mig att inte blogga på typ en vecka :o aja, hur mår du?

2012-10-06 @ 12:11:09
URL: http://adhdochfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0